O naší milované Farnosti Warmhill

Hru Farnost Warmhill máme už přes 3 roky a po celou dobu jejího trvání zdokonalujeme, přizpůsobujeme a vychytáváme všechno k dokonalosti, aby si u nás zahrál každý, ale zároveň zůstala místnost i oříškem pro chytré hlavičky. Co jsme ale nezměnili a chceme si ponechat na dále jsou všechny naše prvotní nápady týkající se tématu. 

Když jsme se rozhodli postavit si svojí první hru, měli jsme oba úplně rozdílnou představu. Každý měl to svoje, co má nejraději a museli jsme to dát dohromady. Nápadů bylo mnoho ne-li ještě víc 😄 Padaly návrhy filmů, počítačových adventur, divadelních her nebo knížek, někdy i střípky z historie. Když jsme si už některé návrhy odsouhlasili, zase je změnili, pak znovu předělali a nakonec skončili u těch prvních, našli jsme si svého vítěze v reálné postavě a z Mary Shelley jsme udělali naši hlavní hrdinku Farnosti Warmhill. Spisovatelce jsme ponechali její nadání a dokonce ji doslova hodili přímo do jejího vlastního děje, takže svůj osud si napsala v podstatě sama. Nemůžeme prozradit všechno, ale Mary se stala součástí jedné ze svých nejúspěšnějších knih.

Ve chvíli, kdy jsme měli téma, hledali jsme prostor. Spousta únikovek, na kterých jsme si byli zahrát, byly postavené v garážích, v kancelářských místnostech nebo prostě v neobytných prostorech, někdy dokonce  jen mezi holými zdmi. Hledali jsme opravdu dlouho a už už jsme chtěli taky podepsat podobný prostor, když nám pan majitel ukázal něco bezvadného. Jen o patro níž pod naší “původní kanceláří” měl nádherný sklep. Okamžitě jsme věděli, že tohle sklepení je přesně to, co jsme si od samého začátku přáli. Mělo úžasnou atmosféru samo o sobě a perfektně vystihovalo prostředí naší ponuré farnosti. A přesně prostory jsou jednou z hlavních předností naší hry. Nejen že jsou autentické a dýchá z nich příběh, ale tahle únikovka se neodehrává ani v jedné místnosti, ani ve dvou místnostech ….  a víc už odhalit nemůžeme. 😏

Měli jsme nápad, měli jsme místo, nic nám tedy nebránilo začít stavět. Protože jsme začali s únikovkama relativně v jejich začátcích, zůstaly nám dodnes ve hře symbolicky 3 zámky jako vzpomínka na původní a základní princip každého escapu. Krom těchto zámků jsme ji ale postavili na efektech, které jsme se snažili ponechat v duchu samotné hry. Všechny naše triky a kouzla jsme dokonale skryli v prostoru a dokonce u nás nenajdete na pohled jediný kabel. 

Farností nám do dnešního dne prošlo přes 1700 týmů a každý jeden jsme viděli od začátku do konce a z každého si něco vzali. Myslíme, že se nám podařilo něco úžasného a to najít rovinu, kdy k nám mohou zavítat čistě dětské týmy, nebo můžete vzít s sebou babičku a zároveň jsme udrželi obtížnost na takové hranici, aby se s ní potrápily i brilantní mozky. Kdo naši hru navštívil, jistě nám dá za pravdu, že i přes všechny úpravy a přizpůsobení, zůstává Farnost Warmhill jednou z nejtěžších v Brně. 

I když bychom hru teď postavili úplně jinak, zcela nepochybně lépe a moderněji, chceme si ponechat naši Mary jako vzpomínku na to, kde to všechno začalo.

Napište nám